2012年10月8日星期一

10月8日分鐘圖

大家好 ! 近幾日都收到不同朋友發電郵俾我 !
其實都幾感動,多謝你地尊重我唔寫blog既決定 ! @@ (不過有時都忍唔住寫,就好似依家咁.......!!)

最近亦有不少朋友腥電郵問我有關炒即市既問題
攪到我又想攪班,攪個即市進階班..HAHA....@@
不過如果真係有興趣既,腥電郵俾我,最好寫埋你想問既野,
如果我集夠一堆覺得值得開我會攪.....
我覺得唔係應該我話你知我係點做,而係大家話返俾我知你地有咩問題

今日下午唯一一個想做既TRADE都做唔到,就係尾段有個頭肩頂,
SET左859入....入極都入唔到就插...O係街做TRADE係咁上下~~~T_T
所以今日做得一個TRADE...就係今朝O個個

大圖穿左升軌,但因為個頂唔夠深,都唔敢搏大方向住。
可能仲係整固都未定.................


2 則留言:

  1. hi KC, 預我丫 ~~ 等陣腥姨咩噢過你 哈哈

    回覆刪除
  2. Thank you again

    你間唔中忍唔住寫,好似依家咁 ^^

    回覆刪除