2013年5月26日星期日

5月26日大市回顧

 
恆生期貨連夜期圖


 恆生期貨圖


 國企期貨連夜期圖



 圖企期貨圖


大家好 ! 上星期無出圖,因為身體好攰,懶得濟,哈哈!!
前個星期一,國企穿左條升軌,而恆指亦中左止賺位,理應有好倉的都己食了吧?!
大家可以細心研究一下,當初我話國企穿升軌可開沽,但又話恆指未有可開沽既升軌,點解呢? 國企穿升軌後,一直O係後抽位徘徊,上星期一恆指大裂口高開破頂,上埋之前講既目標位,但國企都仲係O係後抽位無破圖。當恆指破頂並達標後,製造出一條可開沽既升軌,埋下上星期尾既大跌市伏線,依D就係圖表既威力了! 
前個星期四做左LP國企,連埋假期都坐左我成五日,嚇死左!!@@
上星期港股穿埋升軌後沽恆行 (11),因做左島頂,共食左4倍,開心死^_^
 
今日POST左四張圖
恆指夜期 : 見到依張圖就超煩了,穿圖後目標係22100,大跌當日夜期一開市就即插即彈,我都唔知當唔當已達標好?!

恆指 :若果夜期幅圖唔當的話,大圖既目標係22100。O係未知既情況下,其實可以休息一下!
另有個小下楔穿左,目標22950,但我都唔多確定,所以都係細細地做張LC,臨結算買下大細吧!

國企 : 兩張圖都差唔多,我當初睇目標係10760,所以往下O個百幾點我食唔到了,暫時未有可以做好既圖出!

總括黎講,想做好,未有降軌可以做,有淡倉既,可以以前一日既DH做止賺,有好倉既亦可以以前一日既DL做止蝕,我估計臨結算應唔會有好大波幅吧.........

4 則留言:

  1. 很高興看到kc的分享!
    您說"有淡倉既,可以以前一日既DH做止賺,"請問"前一日既DH"在哪裡?
    謝謝!

    回覆刪除
  2. thanks KC very much


    @Lan , 22600

    回覆刪除
  3. Lan:
    以前一日DH做止賺意思係,例如你星期一沽,到星期二時以星期一既DH做止蝕,唔掂止蝕的話,星期三時則以星期二DH做止蝕或止賺,如始類推,依個係今單邊市既方法,但過夜有風險,自己衡量吧
    以今個星期二(即明天)來計,止賺位會係星期一DH,即22717。

    27:
    多謝支持^_^
    好耐無見....嘿...

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝kc的回覆.細期已止賺,尚有LC,45點購,望能如願.

      刪除