2012年1月12日星期四

1月13日市前分析


大家好呢 ! 突然O係度諗,其實係咪無乜人留意個分析架呢 ?!
無出兩日都無人留言既 ?! 下次試下唔出一個禮拜先 >O<
今日最終睇左醫生,醫生話今年D流感好惡,各位要小心身體喇 !

講返大市,今朝話佢似見頂,最尾都無再上返DH位了,
今朝希望佢O係升軌做多個底,佢又真係臨尾做多個底俾我睇...哈哈 !
即係話依家做淡都有位了,穿條升軌開淡,聽軌FH 19080左右,第一個目標O係綠色橫線18960左右,順利穿埋就睇對落O個條綠線18850左右,若果真係又穿埋就睇返條大降軌了,到時可能會做個後抽都未定............此乃後話 !

而因為剛剛做左個底唔穿既關係,所以聽日還有機會係升市的,做左好未放既,可以睇返升軌軌頂位買,約O係19320。除非你係撈底,否則依家好難講穿咩位可以做好了!!!

6 則留言:

  1. 唔好呀, 我係你忠實fan屎. 雖然我係CD rom, 係我每晚訓之前都睇你有冇update嫁:)
    順帶比少少意見, 如果可以早少少出分析就好喇=D

    加油呀!你分析得好好!希望你會繼續寫啦!加少少分析心得仲好啦:]

    回覆刪除
  2. 哈哈!!多謝多謝!!我盡量早少少啦!
    其實我寫分析主要係想幫人有個大約概念,可以話係為左大眾(扮偉人..HAHA)
    所以你地既支持係我寫BLOG既原動力呢!

    加少少心得係咩意思呢?!唔明....講點樣入市?定對後市既睇法?!?!?

    回覆刪除
    回覆
    1. Err......分析時有咩要留意 eg數字穿圖唔穿=未算穿

      刪除
    2. 最易睇就係睇下一枝燭, 下一枝燭收唔返上去就叫確認穿圖
      但有時等得下一枝燭黎都去到九十幾里遠
      所以亦都可以睇分鐘圖穿軌o個下既形態, 通常會係大陽或大陰
      再睇返分鐘圖後幾枝燭上唔上得返, 上唔返就常佢穿了~
      如果o係度磨的話當然要等一等啦~
      今日有個例子, 上午穿過升軌(074),但第二枝軌已經上返去,依D就唔叫穿。當時佢留左隻腳,如果即刻畫圖便會發現係行緊另一條升軌,見佢做左底唔穿有反彈就可以試下撈底,以DL做止蝕,目標為今日DH。

      刪除
  3. 繼續加油呀!! 從恆指3年圖(週線)去看.. 是否會橫行多3個月... 左肩行左大約半年.. 那麼右肩由10月開始行.. 是否行到今年3-4月左右見頂,知後大插?

    回覆刪除
    回覆
    1. 首先睇你橫行既定義係咩啦, 基本上每個月應該要有至少1500~2000點波幅,不然大戶都分分鐘要輸錢。
      另外, 你講緊頭肩底嗎? 我講過我唔覺得係行緊依個圖形, 哈哈.
      不過週線圖依枝燭真係夠晒靚,破腳穿頭,仲做埋後抽,後市係應該向好的。當然,我只係講緊大勢,中間升升跌跌既波幅唔理。
      而會唔會有插呢? 依家未敢講,因未有可見既睇淡訊號。所以如果你講想買正股,我覺得依家買都仲係抵的!

      刪除