2012年1月14日星期六

1月16日市前分析


大家好 ! 今晚叫做近期黎講早左少少出POST呢 !哈哈
今日試左個底,唔穿,咁就向上試,係好正常既走勢,尤其係講緊大位 !
不過最黑人憎既係打後十五分鐘先黎行埋個走勢趕收工.....大戶..........唉........
外圍依家咁樣,希望無人追入左CALL就好了,因圖形仲係俾條橫頂壓住未升穿,
我睇至少穿上300我先當佢穿。

雖然我仍然係好友,但我O係CHAT ROOM都有講,我覺得要大升,至少要大震一震,
而最壞情況係震到落之前條大降軌位置做後抽,所以如果下星期初會有大跌,對我黎講係好事。人,總是貪心的,總是喜歡摸頂撈底的,嘿......

星期一條紫色小型升軌O係19110左右,對落畫左三條橫線,每條都或許有少許阻力,都可以做目標位,分別係19070,18960,188870,順利穿晒就會落大降約750左右。
如果星期一裂口低開想點追好呢?! 打個比如開19000,當然唔好追住,先睇向上定向下,如果向上行,行到19070有阻力回落並跌穿即日升軌就可以開淡,以19070做止蝕。如果向下行,就睇870有無反彈,反彈後整回再穿就追,以870做止蝕。但無彈的話直插唔係唔追得,只係唔知擺止蝕O係邊,要睇當時個圖點行 ?

而點確認係後抽?! 第一要睇當到後抽位時O個枝燭之後O個枝通常係大陽燭,確定就可以撈。
但撈底係好危險既事,如果當時就收市,動物者唔好搏,分分鐘尾十五分鐘插穿的話就會大跌。

假若聽日唔係跌市,做好都無位,要等....等穿橫頂可以小注....
但向上好空間好細,至少要升穿上升阻力線先可以放大個空間,所以最好等一等。


題外話,近期收到好多電郵,都係問我究竟點樣畫線,係應該由邊一點畫起 ?
點樣睇圖形.................等等等等...............
其實我就咁寫出黎我都唔知點寫好,但我又唔想我畫個圖出黎大家睇唔明,
所以我都係重題開班依樣野...........如果你有興趣既,不妨e-mail俾我。
若有一定人數我會決定去攪,亦會係短期內,但識畫既,唔洗晒錢,
因我只係會講D基本野俾初學者去有個概念 (趕客....haha)

Facebook & Address : treekc169@hotmail.com

1 則留言:

  1. 今朝睇新聞話法國被降級,正好俾港股有跌幾百點既借口,但會唔會彈返上去就要睇到線位既回彈力,都係睇圖做野啦@@

    回覆刪除