2013年6月11日星期二

6月11日大市回顧




 
 
大家好 ! 遲左兩日出POST,太懶了,只要一有時間,就淨係想休息,乜都唔想做-_-
近依個星期港股跌得好急,跌穿埋目標位,但我上星期都特意講了,目標位係用黎平倉,千祈唔好諗住摸底。
 
今日三張圖,唔POST夜期了,因其實無咩位可以做,不論夜期定日期
先講國企:
國企日線圖非常非常淡,先黎跌穿頭肩頂,再黎試緊個長期上升軌,但我係希望佢有個大彈先跌穿會好些,不然我有點怕係假突破。
但點都好,既然個圖咁淡,至少唔好亂摸底。要轉勢,至少要升穿新畫既降軌。
 
恆指:
綠色橫線為整固平底,長期升軌亦快見,都係O個句,希望可以O係長期升軌度預到個幅度不
少既彈升,往後跌穿可以長沽了。
小時圖有條好幼細既下降通道,如往後長穿並去得到橫線,可以搏一搏反彈,升穿後應有400點升幅吧。
 
總括黎講,吉倉要繼續等,但唔好亂摸底,但暫時真係未有大圖形可以做倉。仍有淡倉的用條降軌做止賺,睇下食到幾多。
 
而我自己,則只有267的LP,坐左我成個禮拜,今日終於整固完識行。@@
 
 

沒有留言:

發佈留言