2013年6月16日星期日

6月16日大市回顧


各位好 ! 今日星期日,咁O岩又係父親節,O係度祝大家父親節快樂呢 ^^

今日只POST兩張圖吧,因短線無圖炒...

先講恆指吧!
上星期講希望做多隻腳,而6/13去到升軌位置都彈左500點,叫做做多隻腳了,
不過大家要留意一樣野,我用左個好大既圈圈住RSI,現時RSI確實超賣得太緊要,
已差唔多到之前既低位(甚至更低)了,而依家又O係升軌附近,所以,下星期我會比較睇升,但唔會有目標,因為並無咩圖形可言,純粹估佢反彈。
總之我就純粹估,無技術分析可言,如果你夠耐性,可以等一下,等真係見有彈,當將來跌穿升軌先食佢個跌浪,咁樣就最安全了 !

國指 :
同恆指講既都差唔多,唔同既係佢已跌穿升軌,所以按理應比恆指弱,但同恆指一樣,
RSI都係去到之前既低位,我唔會咁冒險依家先去PUT了。

另外,267LP插水呢,嘿嘿 ! 我已經放左,不過因為月頭買既關係,時間值蝕左好多,
最後得一倍利潤T_T
剛入左388既LC,不過只係將267賺來的抽少許出黎搏反彈,摸底係不宜太大注呢!!!@@

1 則留言: