2011年10月17日星期一

10月17日午市分析



開張後第二篇文章, 不過唔知keep唔keep到一日兩章
因要上班呢~~haha....盡量啦!!!

上面兩幅圖都係小時圖
今日個走勢同我尋日講既無乜分別
最正係今日o係通道頂開, 如果我有得玩期指就一開市沽佢落黎喇

我o係187止蝕左隻熊, 因187有條裂口橫線, 唔好貪心, 走左人先最好~
之後又點呢?

今朝期指好明顯受制於上升楔形, 即係好大機會只係托住個市, 唔係真升
所以我都係會以沽為主..大家等跌穿升軌吧!!!

另外我加左條深啡色既線, 係由最底兩點拉出黎既平衡線, 好似有點啟示.
但依條線只係估估下架姐~~~

一句講晒, 宜高沽!!

5 則留言: