2011年10月29日星期六

有感而發

點解開個有感而發既主題呢 ? 因為近日一直係咁出分析,盡量都偏向唔好追牛,
但個市就一直係咁升,我o係度諗,如果我係睇開依個BLOG既,會覺得點解依條友o係個市升得咁勁都仲好似睇得咁淡咁~ 如果係我,我一定好不滿 !
首先唔講圖住,環球經濟到依家為止都仲係好差,所謂既解決方案咁都叫解決左嗎 ?
依家就好似繼續吹緊另一個泡沫出黎,所以做睇得太好都只係自己呃自己。

如果講圖,當破位就要上車,如果無及時上車想中途上車的話風險係好大。
打個比如,一架巴士停左o係站度你上左,最多o係佢行完盡頭返返個站你落返車都叫無蝕。
但如果你無上,等架巴士行緊既時候你先中途去上,你諗下o個種風險o係邊 ?
最大問題係你都唔知下一個巴士站o係邊 ? 所以我先成日講唔好o係中間入市。

同埋近期既分析好有無寧兩可既感覺,做好又唔係,做淡又唔係。
無錯,因個市確實係無寧兩可。到現時為止我都未真正入市,都係用幾百至幾千去玩下。
而我分析出黎既資料只係想俾想做好或做淡既你有一點大概,俾多一點資料去俾你諗一諗。但最終都係要靠自己分析同衡量風險。認識多一點技術分析、認識多一點炒股方法,整合一套自己的買賣規則,才是王道呢 !

1 則留言: