2011年10月19日星期三

10月20日市前分析


今朝俾渣打激親, 嬲左成朝~haha
攪到無出午市分析.........
到依家都仲嬲嬲地~~激死我....

今日個市超悶, 上又上唔到, 落又落唔到,
一整日都係o係182~184中間遊走
不過圖形開始出了
18420已確認係一個大阻力, 暫時仲守得住, 但如果穿左的話
所有淡友我諗都一定要cut lose (包括我)
升穿後下一站會係18650左右
而對上o個條降軌, 如果升得穿, 連續左兩個月既大跌勢真係應該完了~
到時我依個大淡友都要轉返做好友~haha
聽朝開市, 條降軌會o係18770左右, 而收市會o係18720左右
突竟係見頂回落定熊市完結呢? 最快聽日應該有答案!

另外向下既, 短期阻力有182, 暫時睇穿182的話就會挑戰180.
咁成個圖形就會似之前我圈住既整固向下圖形, 即應會有新一輪跌浪
所以聽日應該係會幾關鍵既一日......(應該唔會又係橫行吧?)

我今日入左熊, 其實都幾搏, 不過富貴險中求呢!!!
以十幾格搏幾十格, 始終覺得有so~
同埋炒股最怕唔知幾時止蝕, 依家有晒位俾我的話咁又唔算好高風險!
哈哈!!!

10 則留言:

  1. KC, 您好!
    今日我買左本技術分析啦! 希望可以好似您甘自學到D!
    我有睇您D POST同分析, 如果真係開班, 我都希望可以跟您學下, 如果真係開, 請預留個位比我, THANKS~

    回覆刪除
  2. 其實我都只係諗緊..
    等我諗好先!!!^^

    回覆刪除
  3. YO!!! KC
    你D指標真係神準!佩服!可以既話真係好想跟你學下野!
    多謝你D分析

    回覆刪除
  4. JEFF!!!
    你係咪玩我呀??....=.=

    回覆刪除
  5. I totally agree with your views, please keep it up! You are so great!

    回覆刪除
  6. 梗係唔係啦,真心嫁,今時今日好似你咁無私分享既人好少有

    回覆刪除
  7. 有咩搞呀,十二點都未瞓

    回覆刪除
  8. Victor: Thanks!!^^
    Jeff: 睇埋OP就訓了~~~(順便睇下道指點行嘛!!)

    回覆刪除