2012年6月13日星期三

6月14日市前分析



大家好 ! 今日下午好難炒,D燭好細,又chok又慢,一路行長方形,真係頂佢唔順。
但今日我有過夜倉,一張細期call 加一張long put,即係我係睇升的,只係做對沖買個保險,
下面會講做過夜倉既原因。

睇圖先,大圖方面,連埋收市,做左個三頂形態,假如聽日唔可以高開要回落,依個三頂形態就更加明顯,所以吉倉的,如果聽日係裂口向下,咁升穿依條橫線就已經可以做好,先睇19100頸線,順利上穿埋就先睇19600了。止蝕當然仍然係紅色升軌啦,但要留意條上升阻力線。而我畫左條虛線係咩黎呢 ? 係假若聽日O係唔跌穿條虛線既前提下升穿橫頂,咁條虛線就可以用黎做止賺位了。
想做淡都係等穿紅色升軌先,依家已經o係630了。我重覆一次,依家形態利好,切勿亂做淡。寧願唔好做都唔好做淡住,風險太高 !
假如聽日裂口高開的話,就睇下可唔可以上穿頸線位,如果頸線有阻力回一回再穿就更加好啦 !

即市方面,午市分析時我所冀望既平頂,佢竟然一開市就直接插穿,做唔到平頂就當然無追入啦 ! 下午做左兩個trade,難炒到喊。
1. 穿小型下降楔形,目標係DH,但大家都見到,佢行左足足一小時先去到目標位,我O係中間抵唔住咁磨法,已經平手走左~=.=

2. 上穿長方形, 目標係18930。
(18895CALL,18930平)


另外點解我會做一張CALL期同一張PUT權呢 ?
1. 今日收市時15分鐘升穿左頂背降軌。
2. 假若穿三頂,我估計佢要穿頸線都唔難,如果真係裂口穿,就分分鐘係大裂口呢。
3.  張LONG PUT係慎防聽日如果裂口跌會大跌,點解會大跌? 因為今日正正收左O係三頂下,要是有阻力,可能有個一二百點既向下裂口呢。O係依D位太尷尬,所以都係穩陣至上 !!


沒有留言:

發佈留言