2012年6月17日星期日

6月18日市前分析

大家好 ! DT研討 2 終於完滿結束,如果仍然有咩唔明就SEND E-MAIL問我啦 !
星期五下午既急升,大家有無食得到 ? 條頸線等左咁耐,終於穿左,之後就即刻向上無回頭,依D就係圖形既威力喇 ! 哈哈....

今晚希臘選舉,都算係一單頗大既新聞,正常黎計係應該開兩邊LONG 的,但最後我都係決定單邊LONG CALL,皆因一. 我相信依個頭肩底、二. 我渣住100點權証既利潤。
不過我都唔敢渣期指,風險管理係好重要的 !!!

黎緊星期一,無論高開定下跌,千祈唔好受新聞報導影響,一切都係看圖為先。
即就就算希臘O個邊係好消息,都唔好一開市就CALL、壞消息就沽,咁樣只係散戶做既市,係一件好危險既事 ! 切勿模彷 !!!!
依家升穿頸線後,持貨既朋友第一目標係對上既上升阻力線,大約O係19470左右。如果開O係上升阻力線以上,咁就可以睇19600,最終目標係20200(頭肩底目標)
止蝕同樣係擺返O係紅色升軌,聽日已去到18830左右。
畫左一條綠色升軌,可以用黎做止賺用,但並唔係用黎開淡倉的 ! 切記 !
吉倉既,如果高開的話就追唔過了,但係如果低開落返頸線可以試下做好試一試,但注意既係,紅色升軌係你既風險所在。如想穩穩陣陣做倉,咁唯有等穿紅色升軌開沽啦 !

沒有留言:

發佈留言