2012年6月14日星期四

6月15日市前分析


大家好 ! 今日大部份時間都係好悶,我都無從入手,尋日張期已經平左,平手,不過期權有賺,嘿嘿....今日下午只做左兩個trade,跌浪食唔到,信心未返黎前少做為妙 ! 哈哈 !!

今日下午跌得好急,我仲以為會跌穿升軌俾我開淡倉添,不過最後o係升軌前停左步,
最後我決定LONG兩邊,本來諗住聽日先做,不過我諗緊今晚美股會唔會偷步升左先或跌左先呢 ?所以LONG兩邊試下,希望今晚美股大跌或大升二三百就好了 ^O^
升軌依家o係18720左右,最好係一枝大陰燭插穿佢,咁就可以開淡倉,
目標大約係穿位後600點左右,大家要注意了 !

而做好,都係睇返上面既橫線。空間已經越黎越窄,基本上聽日,最遲禮拜一都應該會出方向,時值希臘大選,係龍係鳯就快有得分曉了 !
我打算聽日尾市牛熊各入一隻近價的,搏一個大爆邊就夠了 ^_^

入得黎依個blog,大家都係信圖表,所以出面o係依段時間一定會有好多消息去左右大家既思考。千祈唔好信消息,信個圖,圖自自然然會俾方向你 !

即市方面,做左兩個TRADE,都係食好少。個跌浪理應食得到,但信心唔夠,無襯佢後抽入。T_T
1. 本來以為係頭肩頂,點知又唔係太似,因為太CHOK,所以入左之後食左10 點走左。
 (870PUT,860平)
2. 升穿小型下降通道,目標890,如果唔識計目標波幅,我一定死得好慘 !!! HAHA...
(875CALL,890平)
3. 其實個大跌係因為跌穿左尋日同今日既一條升軌,而今日一整日都似行緊一個頭肩頂 (只係我睇將頸線睇高左一格-.-),用對稱尺去量度,就會量度到750係目標了。

***我仲未寫好notes...........今晚看來要開夜車T_T***

沒有留言:

發佈留言