2012年3月14日星期三

3月14日市前分析 + 3月13日即市買賣


大家好 ! 都係O個句,好眼訓,長話短說。

先睇小時圖,暫時我係吉倉,因為基本上已到左我目標位,再加上日線RSI後抽未穿,
仍然係幾擔心。但係點都好,唔好笠亂做淡,做淡要等,至少等跌穿綠色升軌先做。
聽日大約o係 21040左右。
做好,都係o個句,隨時可以做,但因為依家先做的話離止蝕好遠,好易會被chok走,到時就左一巴右一巴,喊都無謂。風險依家野,自己去思考吧 !
今日做左三頂,我應該穿三頂會做好,不過應該會用即市既線位做止賺或止蝕吧 ! 小時圖既止蝕位太遠了。

而另外貼上今日分鐘圖,俾大家參考下點樣畫線做DT ?
綠圈係入市位
紅圈係平倉位
依家做DT有四個守則 :
1. 入市後如果有蝕,就以當時升或降軌做止蝕(我畫既紅線就係咁既情況)
2. 如沒有升軌就用O個下反彈或回落既最高或最低點做止蝕。
3. 當有賺時,如果係賺少少,只係磨的話,都係用當時升或降軌做止蝕或止賺。
4. 如果有好多點O係手,咁就用每一枝燭既底部做止賺。

假若大家有興趣學畫線DT,就SEND個E-MAIL俾我啦,我再諗諗整唔整個班 !?
其實唔難,只要你肯等就得 !

2 則留言:

  1. 如想開長倉是否升穿21760(恆指)追入就得?

    回覆刪除
  2. 穿21650左右其實已經可以追入,不過我想佢整固一下先~~
    升得咁急...我有謂高呢...!!!

    回覆刪除