2012年3月19日星期一

3月19日午市分析


大家好 !今日chok爆艇,一開市裂口穿阻力,不過我以前都講過裂口穿位唔追,所以無做到好倉,但之後急回,仲插穿埋上星期條升軌,o係295我都開左淡倉,不過好快又夾上去,我o係紅圈位置cut lost的。

睇返大市成交仍然好低,連帶即市都唔好炒,我淨係trade左一次,之後都唔敢trade了。
小時圖方面,綠線算係淡友最後止蝕位,穿左要走,記住要避免輸大浪。
吉倉既最好都係吉住先,o係依個區間攪左咁耐,只要把握到爆o個下好大機會會係一個又急又大既浪。就咁睇應該係升穿最頂條綠色橫線先開好倉最安全。
如果繼續夾上去,就好有頭肩底feel了。
吉倉想做淡的話最好都係等一等,或者依家開倉並以綠線降軌做徹退位。
但整固圖實在好難玩,我就唔玩了 !

大家可以睇睇小時圖兩個紅圈位,圖形真係非常似,都係整固形態。

沒有留言:

發佈留言