2012年3月26日星期一

3月26日市前分析

大家好 ! 今日係香港特首選舉既大日子,大家心目中對依個結果感到滿意嗎 !?
我本身就想CY做。皆因我至憎泛民,除左只識用民主黎做口號,就乜都唔識。
成日都會因為無人出黎反佢地而感到好氣忿...>.<
唐唐就更加咪攪,我唔係介意佢咁多負面新聞,而係佢既危機應變太差。
我好希望新一任特首會帶領到一個強勢政府出黎。
唔講咁多了,講返個市先,其實睇返港股,再對比返美股,大家應該睇得出個對比,
美股o係高位回落都係跌得o個二百幾點左右,但港股由高位已經跌左成千點,
依個就係唔洗睇得太多圖既例子,因每個圖形走勢其實都係獨立的,
雖然可以以其他圖去做參考,但唔好用黎做入市既理由。

我o係小時圖畫左好多條線,差唔多會係阻力既我都盡量畫出黎,等大家見到,依家依個整固圖其實係有幾咁亂局 ?
依家應該係行緊一條最斜既藍色下降通道,佢最好做多個頂之後有大幅回落再升穿,
咁就可以安心做好,最好係一枝陽燭插穿佢啦。聽朝o係20750左右。上望21000。
而黑色既下降通道其實未確認,最起碼都要做多個底先確認。
而最落o個條紅線可能先係開淡倉位,最好到位有個大彈先跌穿,咁黎開淡先安全。
聽日大約o係20360。
而整個升勢頸線係20200,所以如果失守,我相信個升勢真正要結束了。

暫時雖然圖形偏淡,但我仍然覺得長倉唔穩陣,另外仲有四日期結了,
期結前唔排除會chok得好緊要,如果好chok的話只會對DT有利,對長倉係百害而無一利,
最好緊係等埋期結先做啦 !

另外DT研討會我諗會定O係四月第二個禮拜六,明天再確實吧 !

沒有留言:

發佈留言