2012年3月14日星期三

3月15日市前分析+3月14日即市買賣



大家好 !好似每次講親做長倉都會奶野...=.=
不過無論O係uwants定o係chat room我都講左我570cut,唔知大家又能否避過依一跌呢 ?
點解我唔到止蝕先cut呢 ? 陣間講DT時會談及。
先講小時圖,今日跌穿左條止蝕升軌就爆跌,究竟係咪又一次升完呢 ?
又未必 ? 大位O係下面黑線同紅線,穿黑色升軌要走好倉,聽日大約O係21160,
一日唔穿,一日都唔洗走住,依家咁近的話,其實可以以百零點去搏升勢未完的。
而做淡都係,最好O係條線度抽一抽再跌,咁就開PUT,目標睇紅線升軌約20830。
題外話,如果彈返上去21700左右位置,成個圖形就會似係頭肩底,不過當然穿位先做啦。

到DT了。
點解我會走好倉呢 ? (今日俾人寸我既長倉得 2 個鐘T_T)
因為今朝原來行緊大圓頂,今朝因為太悶,我都無睇過個市,但下午開市後睇返,
就知自己入錯市,所以O係跌穿短期上升通道後即止蝕並反手。

往後好彩我cut左,因為確實好好炒,紫圈係開倉位,藍圈係平倉位。
大家可以睇返我上一個post既DT守則就會知我點平倉點做止蝕。
尋日講過可能會攪DT班,但其實講既野都係依D,如果大家可以吸收到就最好了。
如果真係唔明,想我開班的話就SEND E-MAIL俾我啦! (或facebook或uwants pm)
不過今次如果開得成,可能會講得深少少,未識畫線既朋友有可能會聽到一頭煙,
自己決定啦 ! 哈哈.

treekc169@hotmail.com

沒有留言:

發佈留言