2012年3月23日星期五

3月23日市前分析 + 3月22日即市買賣


大家好 ! 今日全日真係幾好炒,如果大家有睇到我今日O係CHAT ROOM POST出黎既買賣實況,可能會覺得好神奇,因好多時O個頭入完,依頭就一枝大陽或大陰。
並唔係因為我係先知,都只係TREND LINE既威力,所以如果你識畫,你就可以脫離散戶行列了。^O^

先講小時圖,今日隊穿左條綠色降軌,但可惜即刻變形。老實講,今日我淨係望住分鐘圖,無望過小時圖,因為我仍然覺得依家係整固圖,要等佢再行多幾枝燭先確認到走勢。
依家變形後有點似行三角形,如果成組圖去睇的話,仲好似做旗添,走勢都幾淡,
再加上外圍依家跌咁多,看來聽日都係裂口向下,再向下的話就要睇綠色橫線20430同紅色升軌了,而如果跌落20430綠線的話,一個大型既M字就會形成, 跌穿的話整個形態就會淡到不得了,分分錯會落返去19600依D位,睇下聽日點行再算啦。
總之無論開淡倉定好倉,長倉既真係未係時候,同埋要時刻留意圖形變化。
或者聽日有方向時再O係午市分析講吧。

分鐘圖係今日我DT既記錄, 其實應該唔止的,我記得我TRADE左15次,不過個圖O係公司,我都係憑記憶畫出黎的。第一個紅圈係我SET左入唔到,可恨>.<
之後綠圈係入市位,紫圈係平倉位,大家慢慢研究啦 !

另外,DT研討會聽日係最後一日了,如果有興趣既就E-MAIL俾我。
最好話埋我知4月7-8日、4月14-15日邊日唔得,等我統計下去就一就時間。
之後下星期一前會覆大家電郵了。

沒有留言:

發佈留言