2012年3月28日星期三

3月28日午市分析





大家好 ! 今日要損手了,各位做左好倉既,o係邊度做止蝕呢 ?
以我風格我係應該穿綠色升軌止的,點知今朝肚痛得好緊要,痛到連市都睇唔到,
最尾本來只需輸 50 點變左輸 100 點,唉........時也命也。
之後我好專心咁DT,所以都無上chat room同uwants喇,但都係做得三個trade,
都仲未補返條數......期結前真係好難炒....哈哈.........(分鐘圖綠圈為我入市位)

好了,呻完一大輪,講返小時圖先,尋日升穿黑降本來覺得好好,但始終升唔穿綠色橫線,攪到貪字得個貧,哈哈。今日既DL暫時係早前既升軌,我寄望佢彈高D先再跌穿,咁樣就更加確認依條線既作用,但如果即市穿的話都可以開淡,過夜就..........睇下點先啦 ? haha
(已經有陰影...)
以大勢去睇,其實都幾淡下,因升穿一條大既下降通道,之後變形做窄既上升通道,依條上升通道會極似做上升旗,所以所有好倉穿依條藍色升軌真係要止了 (o係700左右開好倉既朋友都叫有得食!!haha)

今日DT都好難玩,少D耐性都死,大家要小心D做喇。

1 則留言: