2012年2月17日星期五

2月17日午市分析

大家好 ! 首先真係要恭喜一下做長倉既朋友,如果真係唔穿升軌唔放,今日已經head住500點呢。我都好彩尋日無put到,不過個圓底發現得太遲了 =.=

依家點做好呢 ? 今朝穿過21500,但好快就回返落去,今日低位就係早兩日既頂,暫時都仲頂得住。我都o係21500再開好倉做長倉,上望21700,止蝕擺o係新畫既黑色升軌,依家大約o係21340,收市時都去到21440了,唔穿都唔放。如果長倉者,仍然可以最低既升軌做止蝕或止賺,依家已經至少打平了。我用新畫o個條係因為我係高追,要減低風險呢。
收市企唔返上21500的話我可能都會走了....

做淡嘛? 仲係唔好做住。一日未轉勢一日都唔好做,好易會俾個市夾到唔清唔楚呢。

9 則留言:

  1. 其實係咪有假跌破或假升破呢?電光火石期間會否出現假跌穿又上番去等情形呢?

    回覆刪除
  2. 仲有點解你用小時圖?點解你唔用甚麼工具幫助?例如走勢線之類。

    回覆刪除
  3. 假穿當然會有,所以經驗好重要....同埋唔好一穿就入...如果假穿,好多時都係同一枝或第二枝就會返轉頭。

    小時圖係for長倉的,可以分析到中期大勢,亦係規劃到大位所在。
    而其他工具嘛? rsi我都有用喎! 移動線有時都會用,但好少用,因為佢可以o係條移動線上下來回好多次,對大市走勢唔算太準確。

    回覆刪除
  4. 其實有冇徵狀(圖形)可以睇到大戶係收集或派貨中呢?

    回覆刪除
  5. 有....所有圖形都係用黎預測大戶既部署!

    回覆刪除
  6. KC..
    我想問 係aastock到睇過晚 牛or熊係睇咩多 小時? 週?
    仲有如果高開穿左上升通道叫唔叫真穿?(依家果條粉紅色線)

    回覆刪除
    回覆
    1. 週線同月線係用黎睇大勢,通常每個禮拜只睇一次。
      睇日線加小時圖其實都夠,不過有時圖形要睇十五分或五分先睇得出。

      如果裂口高開穿上升阻力線,咁就要睇會唔會跌返入通道,
      如果只係打個後抽再升,之後個升勢會急到不得了。

      刪除
  7. 回覆
    1. YES!!!
      不過我係玩期指...已經無再掂牛熊了。

      刪除