2012年2月3日星期五

2月3日午市分析


大家好 ! 今日高開唔到去目標位確係有點失望 !
不過今次係做長倉,即市唔穿590就點都唔走架喇。
但尾市仲係依d位既話,動物者就要諗諗走唔走,因為要過week
我就睇埋尾15分鐘先算。
我諗我o係尾市o係blog度出留言,走同唔走都講聲啦 !
但好多時我都係最後一分鐘先決定,所以唔知出唔出得切...haha~~~

暫時大市都無乜變動,但有少少似尋日既走勢,都係向上吉穿過下個DH,之後落返黎做整固,就睇下下午會唔會好似尋日咁突然抽上啦。
另外大家睇睇幅圖,都睇到中間好多線位吧 ? 所以我先話做淡好危險,太多支持了,
我諗如果要穿晒佢地,應該唔會逐條磨穿,而係一個大裂口。不過依個係後話吧。
總之長倉做淡,仍然無位。就算即市穿590都係只宜即市開淡,唔建議過夜。

另外順帶一提,班O個度今日LAST DAY了。

9 則留言:

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
    回覆
    1. 做乜DEL左個留言? 我睇到你留言架喎..哈哈 !!
      係呀...最後佢都係唔到我止蝕,同發現得收依個位都應該唔會有太大問題,所以都係決定過WEEK!
      我都話我好興LAST一分鐘先決定架啦!!!

      問題係究竟係聽日見頂定21500見頂呢? 我就認為係聽日喇!
      美股都挑戰大跌前頂位了!我相信暫時唔會穿住!!所以星期一我會放晒D好倉...不過星期一二我都可能O係大陸, 應該入唔到市了!!

      刪除
  2. 我有留言但唔知點解番入黎又唔見咗!大戶專做佢地知你唔知的行為。每每週末令你難決定揸定沽好。重要數據次次又要到週末先至出!唔係第一次喇!試問希點夠大戶先知呢!

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯....其實佢既部署已經做左俾你睇,就睇你頂唔頂得順O個種磨市既心理壓力。上穿平頂600就係部署。

      刪除
  3. 我好想問短抄定長揸好呢?我好想知兩樣野的好與壞!

    回覆刪除
  4. 短炒就係炒波幅...可能會食唔盡個浪,但中間上上落落個波幅有機會食得晒..不過就要成日睇住個市
    長渣就基本上入左市就唔理個波幅,到止蝕或止賺位就放~~~
    其實好睇你時間點分配...

    回覆刪除