2012年2月21日星期二

2月21日市前分析

大家好 ! 今晚真係超夜先出分析,皆因今日幅圖超複雜,我都睇左好耐,
我O係度諗緊大戶既步署..........
今日下午跌穿左藍線,所以我多手入O個張好倉都CUT左了,雖然賺少左好多,但起碼叫賺啦 ! 跌穿,就可以開淡,之後都係KEEP住跌落去,但坦白講我無做淡,原則上我應該跟圖做,但我確實搵唔到一條好既降軌俾我做止蝕,所以最後都係選擇DT。
本來有諗過淡倉過夜,不過我個心仍然偏向好,所以無做到,頭先睇幅圖睇左好耐,我又覺得自己無做淡係正確的,點解 ? 先睇圖。

今次個圖畫得好花,要留心D睇, 首先今日跌穿晒紅線同藍線,按道理應該係以最底O個條紫色線進發,即大約21100,但有無見到我圈住既兩個地方同新畫左一條黑色升軌 ? (有箭咀O個條),我覺得依兩組圖真係好似,又係O係橫線阻力高少少高開,之後最低收,如果聽日係裂口高開,咁依條新畫既黑色升軌就成立,至少要跌穿黑色升軌先做得淡。如果低開的話,黑色升軌就可以不理,但我認為高開機會幾大,因為條黑色升軌同上升阻力係成同一水平。
雖然今日係穿頭破腳,但陰陽燭圖形確實幾唔準都得 ! (還記得之前既身懷六甲嗎?!)
大家可以話我硬好, 但確實我真係唔敢長沽,因大勢未轉淡,即市穿位還可以...

好了,講完咁多癈話,聽日有咩策略呢 !?
上穿藍色線可CALL(470左右),到紅線位放 (580左右),亦可以O係紅線位PUT佢搏後抽,以黑線為目標約380,到黑線到CALL,目標都係紅線位,穿黑線可PUT,目標21100。
大家最好都係申請個軌件,我講唔到咁多位出黎,同埋我好少睇位,我都係睇圖形多,
因為有好多時位係唔準的,要時時修改 !

3 則留言:

  1. Hi~我想請問個軌件可以一個license入幾多部機?

    回覆刪除
  2. 如果係我用緊依個, 部部機都用得, 只係唔可以兩部機同時用一個ACC姐.

    回覆刪除