2012年2月24日星期五

2月24日市前分析 + DT


大家好 ! 今日下午無乜點玩過,一來做野,二來做左兩個錯盤輸左60點太激氣,所以唔玩。
事源我大部份買賣都有SET止蝕,止賺就未必會。而依兩個錯盤就係我SET左止賺同止蝕,止賺到左就放貨啦 ,但無取消止蝕,一到位就幫我入,真係激到我...........!@#$!$

講返大市先,今日無乜點郁過,係尾段15分鐘穿過下條小型降軌,不過好快就遇橫底彈返上黎,咁睇黎條線都幾弱雞下。不過整固圖就係咁,升下跌下,所以長倉真係暫時不宜,真係要忍下手等下先 ! 基於圖方面無乜大變動,所以都無乜好講,所以整幅分鐘圖上黎俾大家睇下。
藍線係我有入市既位,其他顏色係我錯過左無入,但都畫俾大家睇。

首先我會定以下規則止賺或止蝕
A. 到下個阻力唔穿就止賺
B. 如CALL左的話,第二枝係陰燭就或者會止賺或止蝕
C. 入市後如畫到止蝕軌,又有多點數HEAD住就穿軌先走。
D. 到止蝕就一定會走 !

1 -下降通道,雖然得兩個頂,但畫到兩條平行線,遇依D圖形穿位入最穩陣,CALL
2 - 穿上升通道,PUT
3 - 穿降軌,CALL
4,5 - 上升旗形,PUT。旗形我通常等佢行完第一枝就放。依個TRADE到蝕
6 - 穿升軌,PUT。因離降軌近,我會以降軌做止蝕或止賺。
7 - 穿三底升軌,PUT
8 - 穿升軌,CALL。就係今朝我話MISS左O個個浪=.=
9 - 做旗 - PUT。
10 - 穿降軌,PUT
11 - 平頂三角,CALL
12 - 穿升軌,PUT (錯盤係亂入,都唔記得O係邊入,所以唔講了)

其實今日D燭只係頭半個鐘叫大枝D,之後越黎越縮
但依D市都搵到錢的話,只要越到大波幅市就發達了^O^

2 則留言:

  1. B. 如CALL左的話,第二枝係陰燭就或者會止賺或止蝕

    唔太明
    咁咪好客易止?
    eg穿降軌,call,點點第2支出陰即平?

    回覆刪除
  2. 可能係...所以先話太細波幅唔好炒~
    當然亦可以以軌做止蝕,視乎你能承受既風險
    我話第二枝陰燭止賺,係因為通常我畫線位後再破位,都會出連陽或連陰。
    而如果第二枝係陰燭的話,我會選擇平手走。

    回覆刪除