2012年2月28日星期二

2月28日市前分析


大家好 ! 今日大家有無食得到依個咁急既跌浪?! 有的話就恭喜晒了 !
雖然今日上午張好倉輸左我八十點,但當佢穿360時拿拿臨入左隻熊,
點解係熊?! 因為我知道依個浪一定係急亦勁,牛熊槓桿大可以食多好多,
不過最後皆因食價關係,我都係食得十五格,但比玩期賺得多,哈哈 !^^

不過我都無過夜,因為今日到晒目標,下月期仲要一掂21000即彈,所以熊仔平左,
依家穿左位係咪會有大跌呢 !? 我睇又未必,因對落仲有線位,恆指依然強勢,
暫時吉倉既都唔好做倉住,今日食完個大浪就抖下啦,因為要等個圖再行下先好決定。
假若你真係睇得好淡,穿最斜O個條藍色降軌好走了。依家條條軌都係做得兩個頂或底,所以最好等下先了。

大家不妨諗一諗,其實每個月總有兩三次依D即日穿大位急行既情況(就算係今朝穿位都升左近百點),所以只要把握到依幾次就已經好夠,唔需要日日都入市的,你肯去等的話,我覺得股市係100%穩賺的 ! 雖然無可能每個TRADE都賺,但圍大數其實無得輸,最緊要係風險既管理同嚴守止蝕。

2 則留言:

  1. I read that you have started the class of teach TA, may I know the time and date, and is it too late to join? sorry I cannot type Chinese.

    回覆刪除
  2. 已經完左喇......T_T
    不過多謝支持啦^^

    回覆刪除