2012年2月28日星期二

2月28日市前分析

大家好 ! 首先都要講句恭喜先得,下午個市一開就穿左三頂降軌,之後就一路夾上去,
係自己衰定力唔夠434平左, 最頂仲穿埋降軌,不過我無過夜,點解?! 因為又係O個句,臨收市先穿黎俾你睇,好有陷阱FEEL~ 加上由300夾上黎都食夠了吧 !?
不過,臨尾一個錯盤,攪到沽左張期過夜,依家都幾驚T_T

講返圖先,暫時升完一浪,又要再得圖形,我感覺想做旗形向上爆,所以黎緊有可能係少少向下整固。今日下午降軌已破,但無再夾上去,咁就要睇聽日點開了,如果聽日係低開,最好低開好多,咁上一個頂同今日個頂就可以做條頂線,穿左call,但如果高開的話,咁我應該會睇埋上午點行先再作決定。
所以聽日無論高開定低開,我都會平左張淡倉佢,因為係我預料之外既倉,我唔識睇位做。
而如果要開倉,都係一個字,等!!!!!

沒有留言:

發佈留言