2012年5月9日星期三

5月10日市前分析

大家好,終於度過了傷感的一天。因今日係送我爺爺上山既日子呢 !
亦都係無出午市分析既原因 !

依家外圍又插緊,由穿位後開始跌到依家,無我預期既後抽,只有水浪低於一浪,
依個浪我都只能靠DT去食,但過夜倉就一個都無了,無位上車寧願唔上係我自己既入市守則呢。有一樣野我想講一講,我一直都講有位做好,但唔代表我睇好。請切記,有位做,唔代表可以即刻做,我係講緊穿左位先可以做,並唔係見到位但未穿就偷步走去做。

今日開市左O係下降阻力線以下,大市果然夠晒弱,依家行緊另一條新既下降通道,
睇外圍走勢都係低開多,但因為無乜大位O係度,所以要開淡,都係O個句,隨時都可以開,
不過今次可以以藍色降軌做止蝕或止賺,目標改一改為19650先,聽日藍線第一個鐘O係20190左右,隨時間而下。而上穿藍線都可以做好,破位後大約會有200點既升幅 。


沒有留言:

發佈留言