2012年5月2日星期三

5月3日市前分析

大家好 ! 今晚做野做到好夜,到依家都未食野,所以長話短說了。

今日升到去21244,之後三點鐘確認穿左小型上升通道,所以我都o係21220平左張CALL,
之後皆因佢穿左上升通道既關係,小小地做左張LP過夜,依家外圍都跌緊,希望可以KEEP住啦,哈哈 ! 不過今次做淡,目標頂多望21000左右。
暫時係無圖形可以做倉的,依家要等,睇下會唔會做多個低過今日個頂既底,如果真係做,就有位再上車,但真係要慢慢等呢 !

做淡的話,頂多都係細位,大位O係綠線位置,所以都算係無位做住 !

圖形係會自己行出黎俾你睇的,所以唔洗急,當出圖形時一擊即中,先係致勝之道 !


去食飯了............T_T

7 則留言:

  1. 之前講穿小形上升通道不要馬上做淡,要等上到綠色通道頂21300左右才沽,点通依家又可H以沽?

    回覆刪除
  2. 我都唔係馬上做架,都係等佢出左一枝陰燭(小時圖),成個形態係似穿位做後抽先做! 依個要講小小經驗加對圖形既熟練程度。
    而我講上21300以上再跌先做,都係基於形態,我出得post,就要講出最穩陣既做法,因我唔可以on time咁同大家講可唔可以做呢 !
    基本上穿左位、入唔返通道內、有後抽、有沽壓,圖形已算成立呢!

    回覆刪除
  3. 多謝指教! 所以如果喺任何時候穿左位、 入唔返通道內、 有後抽、 有沽壓,都可以試沽,可唔可以咁講?

    回覆刪除
  4. 可以咁講
    但最重要當然係圖形出左黎先啦

    回覆刪除
  5. 多謝回复,但点先至係圖形出黎呢?唔好意思,咁多嘢問!

    回覆刪除
  6. 圖形通常係由兩條軌組成
    亦即係不同既頂同底組成
    只要出現兩個或以上既頂同底,就會有一個圖形出黎!
    就好似依家咁,已經隱隱約約有一條小型下軌通道出左黎喇!

    回覆刪除