2012年5月16日星期三

5月17日市前分析



大家好 ! 今日真係到19000,真係得人驚,不過我反而覺得係真正既終極一跌 (純粹主觀意見)
講一講今朝講過穿下降楔形o個度先,首先佢越低位穿,目標位就越低,第二係佢係先向下破左圖再向上穿,我就當佢行唔成個圖形架喇,所以就算向上穿都無做到倉。
不過下午好好炒,一跌一升加一跌,咁又二百幾點,哈哈 !

先講15分鐘圖先,我認為今日見底,係因為今日有個急跌,我一直話無大圖出就係因為欠一個急跌,估唔到係今日呢 ! 依家行左一條下降通道出黎,區間大約有600點左右,好友要留神了,不過聽日先o係19600左右,有排先到。
另外我覺得今日見底既原因係因為一項指標,黃金比率,都係近期先用,又發現幾好用喎。
大家可以睇下日線圖,用黃金扇可以畫出三條主要阻力,第一條就係我之前畫既升軌啦,
中間o個條一穿,就好快向最底o個條線進發,o岩o岩今日做左個底,如果之後有反彈再跌穿,個跌幅相信真係不得了,大家要留神呢 !
不過因為都係o岩o岩用依項技術,我先唔多講點用,做多點research先,費事用錯 !

另外今日我終於唔用權,而用期指去做過夜倉,由19033call左上黎,見佢穿埋即日下降通道,一來有咁多點o係手,二來咁多項指標都顯示見底,咁就膽粗粗過一晚夜,
第一目標先係19300。應會以虛線升軌做止賺 (或止蝕)

沒有留言:

發佈留言