2012年5月7日星期一

5月7日午市分析

大家好呀 ! 我就唔係幾好了 ! 一開市就跌穿左綠色升軌,
幸好只係做期權,加埋都係叫蝕左一張250點既細期。
唯有當上星期食O個兩個浪無做過啦 ! 做人真係唔可以偷步@@

講返大市,今日叫做出左方向,跌穿綠色升軌果然跌得好急,但咁大個裂口,我只係做左止蝕,未反手,我要等佢出一條小升軌先上車。咁大個裂口,我估佢應該會上返去做後抽吧 ?
但暫只會等機會做淡,想做好就至少等升穿紅色降軌或DT先做得。
淡倉暫時目標可睇19500左右呢,係純計幅度 ! 嗯....我都幾相信會到位呢 !
如果依家想開淡,都可以,但風險比較高,因為入返綠線內或升穿紅線先走的話都講緊四五百點止蝕位呢 !
而我...頭先講左....等升軌出黎啦 !
 



沒有留言:

發佈留言