2012年5月14日星期一

5月15日市前分析



大家好 ! 今日早少少出分析 ! 公司太忙,唔早D出怕唔想出,哈哈 !
今日個市好炒到不得了,可惜我真係無時間DT了,食唔晒 !
我今朝已經講過千祈唔好偷步,無謂為o個十幾廿點去搏,希望無人因偷步而輸依個浪啦。

大家睇一睇分鐘圖,今日總括只係行左三個圖形,上下加埋有三百點,強到飛起,
今朝o個個下降楔形o係午市分析已經講過,行到去上穿小降軌後,打左個後抽繼續夾,
去到藍色降軌做左枝好長既影線,由底部抽上去頂部,亦同樣做左個上升楔形,上穿唔到藍色降軌,下穿楔形升軌,當然係走好倉再反手,之後就一條降軌玩晒成個跌浪,
臨收市前升穿走人。今日成個市確實好易炒。

講完近既講遠,上禮拜講,19500o係今日最尾一個鐘,今日就真係最尾一個鐘先插落去,不過長倉都不及今日三個DT浪,哈哈 (雖然食唔晒=.=)
淡友目標可謂到晒步,亦應該平晒倉,以波幅計,第一目標係650,第二目標係500,其實仲有個目標o係340左右,之不過因為唔係幾肯定條線位,所以一直無講,所以若果到依一刻都仲係做緊淡無放既朋友,可以以340做目標,都係o個句,升穿降軌走人並反手。
藍降 : 聽朝o係19800。

PS : 我買左兩手19650牛,盛謂$320,純粹參與,哈哈!

6 則留言:

  1. 你好,我睇左你個BLOG好耐,可以教下我點樣DT MA.....THX

    回覆刪除
  2. 你好呀! 之前我攪既DT研討會你有來嗎?
    其實畫線話難唔難,話易唔易,最重要既係你識得搵頂同底。
    圖形亦有分大同細,近期我專玩大圖,因為比較忙嘛。
    一日裏面一個大圖大約要行個幾兩個鐘先出現,甚至一日得一個圖添,
    不過O岩晒我依D唔多夠時間睇市既人,亦都比較易炒。
    但最重要係,你識唔識點分咩為之頂,咩為之底?

    回覆刪除
    回覆
    1. 之前研討會沒來錯過左,我唔係咁識分頂底可教下我得MA,其實我自己用D好老套既方法(升就等佢回先買升跌同樣但好多時都瀨野),請教下我,唔該
      我用我的方法WIN粒糖LOSE間廠,好慘

      刪除
  3. 大部份人都係用一個心態去買賣股票
    做個例子,21000見頂跌,跌到20500,"覺得"跌夠入貨,第二日跌多二百,唔走,即市升返一百分分鐘加倉,及後可能202斬左,但見佢升返少少以為見底又追,之後再跌200、197,到到195終於要斬,點知真係見底,係咪大部份人都不停循環咁遇到依D問題呢? 點解會有依D問題呢?
    就係在於,大部份人都唔知乜野叫高? 乜野叫低? 乜野叫支持位? 乜野叫浪?只係憑感覺去入市,所以點解要畫圖,因為畫圖可以幫你知道現時形勢,知道咩位係支持,咩位係阻力,大戶究竟O係度做緊乜野?

    回覆刪除
    回覆
    1. 同埋俾你知你目標係幾多,幾時要走
      當圖形一出,圖一破,整個入市計劃就已經PLAN左出黎,只要你跟住做,唔一定每次都贏,但長遠係一定贏。

      刪除
    2. 沒錯我成日都係咁,唉!點算A
      咁請問我宜家先要點做呢?點樣開始畫圖?

      刪除