2012年5月1日星期二

5月2 日市前分析

大家好 ! 線位確實係唔講得笑,O個頭朝早講完可以做好,下午就爆一段黎睇,
朝早就係俾晒機會我地入市,如果只跟圖做,當睇錯市O個個TRADE計埋落去,
700沽,800止蝕並反手,去到黑色降軌有阻力走人 (約20950),加加埋埋都有得贏呢 !
可惜我總結我依個TRADE都要少少損手T_T 但唔緊要,只要小心D做,大敗機會唔應該會有呢 ! 好快就可以追返依個TRADE失去的!!!
講開又講,我近期做少左DT,多左做長少少,定遠少少目標,中間波幅唔理佢,
反而感覺仲好D,一來唔洗咁累,二來可以專心D工作。
頭先我睇左一段時間既圖,發現應該無三至四日就會出現一個圖形,同埋通常會即市破位,之後都會有300~700點不等既浪,驟眼睇係唔難食添 !
五月開始好好試下俾D耐性咁樣去玩先 !! ^O^

今日如果有做好既,食左未?! 今日確實吉穿過黑色降軌,但都係KEEP住O係O個個位CHOK上CHOK落,所以最後我決定LONG兩邊,希望佢能爆邊啦,爆其中一邊都有得食呢 !!!
其實依條黑色降軌我都唔係好敢確認,皆因佢之前個浪既跌幅唔夠,如果你話佢之前可以跌穿20000再彈穿降軌的話,咁我就好肯定話你知近依兩個月可以上22000呢 ! 而依家,好友短期目標先睇21300先。
不過其實今日過夜有點危,因為聽日係假期呢 !
暫時我都仲係睇好,所以唔會建議做淡。
暫時未有止蝕位,先以紅色虛線做止蝕吧 ! 但將來穿左都唔可以用黎開淡,至少要升穿綠色橫線,條虛線先可以確認有用 !

沒有留言:

發佈留言