2012年9月9日星期日

9月10日市前分析




大家好 ! 9月9大家有無去做選民呢 ?! 我就無了 ! 我至憎泛民,但又唔鐘意保皇黨,所以真係揀唔落手。點解唔攪過推人落台既投票呢 ?? 哈哈.....
星期五一個夾單邊,最終O個40點都係追唔返,因為真係一個位都入唔到,
D燭細細枝咁夾上去,唉...........希望星期一會追返啦 !
張LP仲坐左O係度,走去望一望原來得返40點,真係走唔走都差唔多,唯有等行多一兩日先算啦 ! 不過對我黎講都算係不幸中既大幸喇,因為我既策略係想佢夾返上去確認做後抽先入,如果唔係我真係有諗大大注的呢..@@ 汗顏............
不過吸收左一個經驗,穿位後如果係急急腳咁插落去,唔先行做整固,O個個勢都會好短。
剛剛先發生左兩次呢.....=.=

好了 ! 講左一輪癈話,入返正題 !
其實說實話,依家個圖,我真係唔識睇,我諗左兩日,睇左兩日,都係唔知佢想點 !?
星期五夾升,亦配合成交,理應唔好睇淡住既。不過我都係想睇埋日線圖個RSI點行先。
同埋睇埋週線圖,最怕係之前既大楔形仲未行完呢。
另外小時既RSI都好頂下了,仲差少少就到今年最高位,又無理由依家做好掛 !?
最好可以O係條紅色降軌做一做整固,吉穿後再打埋後抽的話,我就算幾唔願意都會買張LONG CALL呢 ! 依家紅降O係20100。
總括黎講,暫時大方向唔理佢住,都係DT算 !

歐元好強,之前既上升通道已經行完,剛O岩吉穿左下降通道,綠色橫線(1.38)係目標,
歐元將會升咁多,係咪意味住歐洲都會向上行呢 ?!
不過睇返圖,歐元同歐股之前又唔算好同步。
我POST出黎俾大家參考下,如有甚麼意見都話我知,等我識多樣野都好 ! :)

 

沒有留言:

發佈留言