2012年9月7日星期五

9月7日午市分析



大家好 ! 今日依個裂口嚇恐人,一開就已經穿止蝕位,仲要唔打後抽咁夾上去,
但你問我敢唔敢做好 ?! 真係唔敢做 !
張權都仲未走,睇多陣先 ! 陣間講原因 !

今日即市暫時要輸呢,輸左廿點 (兩張即四十點),不過肯止蝕,如果唔係要坐過百點呢 !!!!

大圖方面,今日應該係補裂口既日子,大家應可見中間有兩條橫線呢 !
而我未走權既原因係O係日線圖度,我想睇埋RSI會唔會到後抽位回落
反而LONG PUT輸極有限,就睇多兩日先啦 !
但如果係做期指或牛熊,穿左止蝕就應該要走了,淡倉想做長倉既,當然可以睇返最頂既紅色降軌,唔穿唔走。
如果以小時圖既細下降通道去畫,目標應係650,即係已達標 !
雖然係夾升,但我心仍是淡,就睇下日線既RSI係咪真係後抽啦?!

4 則留言:

  1. 60min 神m -50 .... 有d 驚....

    回覆刪除
  2. 已經轉埋牛添喇....
    好強....食左藥....@@

    回覆刪除
  3. 我搵時機 long 兩邊 ... 感覺要爆了

    回覆刪除
  4. 當日15min 見到晒個 trend... 神m + rsi 升穿..只係唔敢過夜...

    回覆刪除