2012年9月17日星期一

9月17日市前分析


大家好 ! 近依幾日,新聞都不斷播中日既事,星期日國內仲有成八十幾個地區有大型示威,
確實我都好討厭日本買島既行為,但市民未打日本仔,先打自己人(公安、武警),
係咪有點不智呢!?我諗緊當美國佬同日本仔見到中國人自己打自己,會唔會O係度笑緊....?=.=
希望中國人可以理智一點,槍口要對外呢 !!!
不過亦希望事件可以盡快平息,我唔想見到打仗呢 ! T_T

講返股市先,星期五寫左要留意上升阻力線,而當中就係依條線限制左即市既升幅,
之不過就咁睇IG同ADR,星期一就有可能會穿。
穿左的話,只要見到有腳留O係軌上就可以CALL,上升阻力線則用黎做止賺止蝕。
上望裂口頂20880。 (不過都係DT最穩陣)
我就算做長倉過夜,都只會用權,若果佢真係一個單邊升市,再加上依家月中,用權比期指著數同埋風險比較細呢 !
但就算唔係高開,都係唔好亂沽住,因為只要仲係O係紅色降軌上,都係強勢,
我O係依度事先講一下,如果有一日個市急插,仲要插穿20000,但又插唔穿條紅降,千祈唔好做淡過夜,因為有可能只係後抽 ! 總之O係紅降之上就唔好沽過夜啦 !

睇一睇現時大勢 (週線),要留意住條黑色降軌,如果有一日升穿黑降,就好大機會係行緊藍色上升通道,而通道頂係講緊28000~29000,即係話只要升得穿,就好大機會牛市重臨。
當然最好係升穿前整固一下先啦 !
但如果升唔穿,即熊市未完 !

另外,我睇左好多正股圖,基本上都係向上破左位,但我仍然會等一等,
等到成個圖行得清晰D先再算。
雖然我之前確實係睇到好淡,但圖形每日都O係度變,我都控制唔到。
依家真係唔好亂做淡呢 !



沒有留言:

發佈留言