2012年9月3日星期一

9月3日市前分析


大家好 ! 終於都搭入九月了 ! 整個八月對我黎講都好難捱,個橫行區真係攪到自己都唔識部署。依家九月,就咁睇應該唔會好似八月咁架喇 !
八月都整固左成個月,我相信九月既波幅應該唔小的 !

無論日線定小時圖,我都係等做淡,如果向下穿,我相信應該會好似五月O個個跌浪咁,由頭跌到落尾,所以真係要好好昅實條升軌呢 !!!
或者日線RSI如果上返升軌位置,咁都有可能偷下步做一注試下水溫...
我之前都講比較想佢跌穿前彈一彈,向上做一做整固先,睇星期五IG走勢,應該真係會彈一彈呢 ! 預計最大可能會補埋個下跌裂口,但如果想做好,就要睇即市有無升軌做止蝕,又或者會唔會O係裂口橫頂前做一做整固,做個圖形先穿,咁樣追先夠安全。
所以千祈唔好諗仲AO開O係裂口中間就即刻做,就算做,都係MARK返幾十點止蝕,因為咁做都係賭大細 !
暫時要做好都要等佢上返20200先有得做呢 !

另外星期五講過有頭肩頂,但差個右肩,唔知星期一會唔會做埋呢 ?! 嘿嘿....

沒有留言:

發佈留言