2012年9月7日星期五

9月7日市前分析



大家好 ! 剛睇完麥提爽,好眼訓 !! ZZzzzzz........
今日下午等平左張CALL之後就出左街見客,無做到TRADE。
我睇74姐,估唔到原來一直行緊之前穿楔形既延伸浪 !
有上過研討班既都應該畫到,今日DH就係依個楔形既目標。
不過近期D圖,時係時唔係咁,尤其大圖,好難玩~.~
所以依家每日食到四五十點已經好心滿意足了...

睇返大圖先,我一直都等緊抽返上去,依家睇外圍個勢,聽日高開應該係意料中事,
但問題係,高開係咪就等於回升呢?! 始終都仲係下穿左升軌,上返去,或者只係做後抽 !
炒股最忌係隔夜聽到消息,第二日無論裂口幾多都唔理三七廿一追入...咁樣等同賭大細 !
我記得我之前都講過. ( O個次好似係阿爺減息....第二日高開..再插水 )

如果聽日真係升穿紅色降軌,安全起見係應該先行止左先 !
而我張LP,我諗我會睇埋尾市先,或者睇日線收咩燭,
若果收返O係通道入面就可能會走,但如果聽日係高開低收,仲係收O係升軌出面,我有可能會加多張LP。若果O係升軌留枝影線就更加唔洗講加硬啦~
所以聽日點收法都幾關鍵呢 !



沒有留言:

發佈留言