2012年9月4日星期二

9月4日午市分析

 
大家好 ! 今朝我一直都o係街,朝早無做過trade,不過返到黎睇返圖,
跟本都唔洗做 ! haha~~~
不過今日其實幾o岩玩三角形炒法,大家可見即市圖中有兩條升軌,
穿左就做,用降軌做止蝕,如果係用第一條升軌做,應該大約o係440穿位,
依家降軌o係434左右,都即係至少平手了 ! 不過依個炒法要成日望住同set位,唔適合我呢 !!
下午如果桔穿降軌,即市可能做有trade做了.....哈哈 !

依家我仍然keep住o個三手牛仔,暫時被head住 7格啦 !
諗緊好唔好穿大升軌先走 ? 皆因我又唔覺得個市o係依個位好淡,
不過搏反彈依家野,細細注好了,我相信大勢係要跌,依家只係睇下偷唔偷到位姐 !
仍然睇650先。
3手牛,可知我有幾細注呢 !

恆指大升軌都好遠,o係19260,同期指圖相差好多,所以我決定都係等恆指穿位先開put。
尋晚講 5 同 13,13今日跌返入通道,一日都企唔穩,吹脹。
但 5 號仔就似樣D,今朝仲升過下黎,依家o係降軌處留左隻腳,另外rsi都升穿長期下降軌,睇埋下午會唔會入返通道都會影響到我隻牛仔係咪keep過夜呢 !

不過我覺得,現時環境,無論做好做淡注碼都應該適可而止,整固左成個八月,
九月照計會有大波幅,只要睇錯一邊都會好大件事。最好等出大方向先啦 !
我都等緊!!!!@@

沒有留言:

發佈留言