2012年9月28日星期五

9月28日午市分析





大家好 ! 今日開市前見IG都升緊百幾,到九點十五分即回,之後仲要低開 !
真係奇怪 !!! 不過尋日無做倉過夜都尚算正確,至少無錯過一個裂口先 !
今日開跌,應該係行埋尋日即市既上升楔形跌幅,但好明顯落返尋日既下降通道降軌就即彈,睇大圖依個後抽當真幾靚添 !
依家如果有好倉既,都係先睇21100,睇短既可以以尋日DL同今日DL做止蝕止賺,睇遠既就用返大圖既黑色升軌做止蝕止賺,都已經去到580了。
依家長線係唔洗該有淡倉的 ! 暫無開淡位。

即市方面,我做左 1 個TRADE,大家可睇即市圖,下穿上升楔形開淡,穿埋上升通道,
目標應該係800~820,我O係822走左了 !
就算今日未到21100目標,我都唔會過夜了,長假期係應該開開心心無牽無掛咁過架嘛^^

今日算係我寫BLOG最後一日了,可能好多人都會諗,即市係咪真係咁西利贏到八九成 ?
所以今日LAST DAY,我POST埋我買賣紀錄,哈哈.....
如果今日下午我有位做TRADE,我都會POST埋出黎 !
本來可以根據依個紀錄去睇入市同平倉時間做下參考,但發現SP同WQ既時間有差別呢~.~

3 則留言:

  1. kc....有胸多d上來吹水呀.....鳴鳴鳴鳴....Sayonara o ...Sayonara o.....


    回覆刪除