2012年4月11日星期三

4月12日市前分析





大家好 ! 今日係延續尋日既忙,好橙.....>o<
大市午後無跌穿大升軌,唔要收返上通道內,可以唔洗開淡住,
依家睇睇外圍同IG,都升緊,睇黎今日我想佢彈返百幾二百幾希望成真喎!!哈哈...

今日POST左好鬼多張圖,一幅幅黎講,先講週線圖。
週線圖今日跌穿左三底升軌,聽日就係今週最後一日,收得返上去固之然好,
收唔返,大市都真係危危乎了。點解我畫左兩個圈呢 ? 就係要大家小心後抽,
就算跌穿左升軌,係咪會一枝箭咁插落去呢 ? 未必,因為週線穿位,只能夠話你知佢將來既走勢向淡,依個係大方向,係講緊數以千點既波幅,當中D反彈二三百點係無可預計的。
就正如之前穿左降軌O個枝燭都仲係開陰燭,之後仲要跌多浸先肯彈。

月線圖既三底O係17100左右,所以我今日下午講有機會落返17500就係因為咁,
不過要用幾多時間就無人知了。

小時圖方面,同今朝講既一樣,都係有條升軌頂住,如果聽日高開,就應該會補埋260同今日既裂口,最好俾條近D既軌我去做長倉,無論做好做淡都好啦,DT好攰...HAHA~~~
要睇埋聽日點行先知有無得開長倉,不過我真係希望佢彈高D,咁可以更加證明個軌有力嘛!!!
要做好,至少升穿黑色降軌,聽日先O係20600,要等下了 !

今日即市都真係幾悶,不過都有D TRADE幾好做。依家多左POST即市圖,
攪到好似賣廣告咁,其實唔係,我只係想大家先有個概念,等到時去到聽我講唔知我講乜仲死,不過我依度畫圖講既止賺位,有某D時候我都唔係用佢黎做止賺,有時我會用平衡線的,用平衡線可以做到做沽摸底走,做好摸頂平,好爽的,哈哈...但O係度唔知點講好 !?

1.  依個TRADE一睇就知要輸了,輸不過10點。
2.  升穿三頂做好,有20點進賬
3.  升穿平頂做好,有10點進賬
4.  一個好靚既跌水平台,穿底做淡,有30點進賬

可能大家會問,點解有D線位唔畫 ? 點樣先成一條線 ?
好似依幅圖最後O個條降軌,明明穿左我又唔講話入 ?
依個唔係關乎線既問題,而係圖形既問題,線位每分鐘都有,但依D並非圖形,
我地要睇既唔係只在於線,係主要睇圖、睇形態,
其實畫一條線有好多守則,唔係見頂見底就畫,並唔係每逢兩個頂或兩個底就算係一條可用既線的,但確實O係度講唔清,我依家都開始寫緊DT守則,有機會可以公開俾大家參考下啦 !

DT研討今日最後一日了,大家參加左既,多謝支持,我會令你地滿載而歸的,哈哈。

沒有留言:

發佈留言