2012年4月26日星期四

4月27日市前分析



大家好 ! 今朝真係害人害物,做左好無耐就到止蝕位,超慘 !
裂口穿位唔做............講左過百次,終於到自己奶野,嗚嗚 !
不過今日同尋日既走勢真係一模一樣,上午好難炒,下午超易炒,
幾個trade都執百幾點,如果有去研討會既,今日下午只要用升降軌做止賺,就基本上食晒成個浪咁濟,仲可以即刻反手,所以我都post張分鐘圖出黎俾大家參考下 !
不過其中有一個藍圈要注意,見到有背馳嗎 ? 有記得我講過捉背馳唔好摸頂捉嗎 ?
依個就係其中一個例子了 !

好了,講一講大市去向先,今日一夾,係咪要重拾升市 ? 我覺得唔係。佢今日一夾,我反而仲驚會有個頗急既跌浪O係後面,我前幾日一路講,下月期低水百幾點,但有一樣野我無講,只係自己諗,會唔會下月期夾返上去20700呢 ? 如果真係的話,當下月期開始o係即月期度行時,20700就剛好係之前條上升通道既後抽位,咁係係意味住大市既夾升只係為左抽升下月期 ? 講到好似好複雜咁,其實我都唔係好明自己講乜,總之就睇淡啦 ! 哈哈...
今日一夾,夾到去紅色上升阻力線,剛剛夾唔穿,再加上向上水位唔多,聽日低開機會應該比較大。如果真係回落,仲跌穿埋新畫o個條紅色升軌,上升楔形就成立,淡友就可以開淡倉,聽日大約o係20680,我都唔係好清楚係咪應該用下月期既位去配返即時圖,聽日要睇下點走先決定到 ! 記得聽日要用下月期呀 !

做好嘛 ? 講起就嬲,CUT左先黎夾,其實上穿線位後,只要跌唔穿條升軌都未確認係跌勢,只係又好似無乜膽量擺咁遠,下次都係擺遠D止蝕,總好過左右一巴掌呢 !
因只要跟足圖去做止蝕止賺,圍大數係一定贏的 ! !
但依家無乜位做好了,因為上面水位有限,除非升返入升軌裏面,否則依個位會比較偏向睇淡。

今日聽到有朋友講今日DT要輸好多點,如果你唔介意你可以話我聽你點做TRADE ?
E-MAIL你個圖俾我都可以 (只FOR畫線...其他我唔識的..HAHA)
等我睇睇有咩問題 ? 我開研討會就係想大家可以把握到好似今日下午依D市呢。
今朝早要輸其實都好正常,因為無波幅既市對我地圖表派既係好不利,
但下午波幅大到咁,除非方法錯,否則真係無可能會輸的。

點都好,大家睇位做野啦 !

1 則留言: