2012年4月14日星期六

4月16日市前分析





大家好 ! 今日晨早出分析 ! 因為我做左好倉,所以要睇下咩事急插....哈哈哈
唔知大家有無同樣好倉過夜呢 ?! 癈話少說,去圖...

睇一睇小時圖,星期五已經穿左黑色降軌,做好係一件非常正常既事,但仍然有機會回落,
最壞情況係回落到星期四既頂部即20380左右做後抽,如果穿唔落,第一目標係對上一條紫線20820,最終目標係第一條紫線21150。另外我放左另一幅上年11月既圖出黎,佢既走勢同今次走勢確實好似,首先佢上破下降通道,但迅即回落,回到日前既頂部反彈,之後一日大裂口到目標位,而MACD當時正好剛剛轉牛。當然,如果破晒圖就應該要走了。
我自己就有可能先走,因為我仲要DT嘛,如果唔跌穿前日頂位應該會KEEP返好倉過夜,
睇埋星期一點行再算啦 !

即市方面,下午波幅大左好多,始料不及,臨尾夾穿小時圖降軌仲有一段升幅睇下,
大家睇一睇我個圖去參考下啦 !

1.  午市分析都有講依個位穿左可入,只係因為要過市入左有風險咁解,但係估唔到都有三十點跌幅。
2. 上穿降軌做好。點解依條可以做一條降軌?! 留返研討會講,嘿嘿 !
3. 下穿升軌做淡。依個浪好CHOK,食唔到幾多。
4. 上穿降軌做好,依個TRADE局輸,不過大家可以留意RSI,係有位偷步入的,頂盡打和。
5. 上穿降軌做好。同樣係好CHOK,加上波幅細,都係有食好食。
6. 上穿降軌做好。終於破左平頂整大左個空間,留下之後大夾既伏線。
7. 同樣上穿降軌做好。夾穿埋第8點既小時圖降軌,已意味住會大夾。但第8點好似TOUCH唔到中間O個個頂 ? 大家可以睇返 5 分鐘圖就會好清楚架喇 !

沒有留言:

發佈留言