2012年4月19日星期四

4月19日午市分析


大家好 ! 歐聯真係害人不淺,我鬼眼訓....但真係好好睇 !
雖然我鐘意既巴塞輸波,但只係欠點運,中左兩球柱呀T_T。
不過藍戰士確實打得返,期待次回合^O^

今朝一開市就穿左昨日DL,但唔會追沽,因為裂口穿,講左好多次點解啦 !
之後一路夾返上黎,最後我張好倉o係865平左,因為我想DT下。
我O係中段先開始DT,所以線位O係中段先開始畫,大家不彷參考下,今日都幾好炒的!!

小時圖方面,無乜變動,但有樣好緊要既野要注意,依幾日既頂做左條上升阻力線出黎,
如果一直破唔到圖,唔排除頂已見。當然亦有可能裂口穿,依家都係得個估字。
如果夾破圖,咁分鐘圖由下數上第二條升軌就成立,可以做止蝕或止賺,
條線係由前日個底同今日個底連埋的。
但唔破圖的話,條線未必成立,最好掂到回一回再跌穿,但跟據經驗,就算條軌有用,跌穿後就會上返做後抽,倘若係咁行,尾市仍然上唔返軌道內,就可以沽過夜。
但皆因係估估下既關係,最後都要睇收市前幾分鐘點行先決定到。
依家千祈唔好諗住偷步,就算唔破圖圖形都係偏向好的,21150仍然係目標位。

沒有留言:

發佈留言