2012年4月18日星期三

4月18日市前分析


大家好 ! 今日裂口高開就到第一個目標位,真係次次都係咁=.=
我將好倉O係750走左,但我唔係睇淡,只係想DT姐。

做好既最好入市位其實係今日個DL,因為係前既頂,但你話依家做得唔得?!
都得...但止蝕稍遠,今日收市會O係20500左右,而我認為跌穿深藍色橫線先會轉淡,約20590。但佢整固左三日,今日先叫彈幾百,我唔覺得佢會得O個幾百點升幅,所以做淡真係未係時候。
即市黎講,穿今日DL就會見650,再穿就要挑戰深藍色橫線,所以穿今日DL都可以做淡,
但過夜的話,除非穿升軌,否則不宜過夜。

即市圖可用兩個字形容,<<把鬼>>
哈哈...唔玩好過玩 !!!
係今朝再一次摸底,728CALL左張有幾十點食之外,其餘時間都係幾點上落,睇下下午會唔會好返D啦 ?!

4 則留言:

  1. KC 你好,
    我是新手一名,想問一下想玩DT 有冇書可以介紹黎睇,另外仲想問你係唔係今個星期開班,仲會唔會有位?可以回覆小弟嗎?

    L.M

    回覆刪除
  2. 我其實無乜睇過書
    書中教既同我所用既相差好遠!!!
    有位呀, 留你e-mail address俾我啦!!!

    回覆刪除
  3. 我個e-mail : milkthy@gmail.com

    唔該晒

    回覆刪除
  4. KC你好,小弟都想報名,my email: nksmartintw@gmail.com, thx

    回覆刪除