2012年8月1日星期三

8月1日午市分析




 大家好 ! 今朝裂口低開,但又唔到目標位,離第一目標位差40點咁多~~~
但係做所有trade,只要有賺,都應該set定止賺位,依個係我一貫做法,至少唔洗輸先 !
睇即市圖,650就係我止賺位,因係尋日浪底,同埋今朝又做左平頂。
可惜既係,一朝早就出左去,用teamviewer平熊真係好慢,足足用左我十幾分鐘先平到,白白無左三格。唉............T_T

之後一路夾上去,夾穿埋尋日DH,個勢好似好強咁,確實係睇唔通大勢係點。
大圖去睇,真係仲未有位做好,因為要做好的話,就至少要回一回,做條降軌出黎先,
今朝回少少又即上返去,又係無圖。做淡都係,係尋日條升軌靚少少,但跌落去三角降軌有有D支持,跌又跌唔足,驚左成晚又無肉食。所以都係等下算 !

即市方面,正考慮緊PUT唔PUT,因為穿左個上升楔形,目標係19700左右。
如果上返19800可以考慮下,但要放成36點止蝕,止蝕都唔少,自己衡量下搏唔搏啦 !

另外外圍圖POST左三張,分別係英股小時、美股小時、美股分鐘
先講英股,前日掂升軌做天線陰燭,尋日即刻落幾枝大陰燭落黎,圖形真係好差,
如果按依個楔形,應該至少要跌返落5500。但有個疑慮係,對上做左三頂,如果黎緊上返去,就會做成頭肩底,所以依家都仲係十五十六.....

美股方面,先講分鐘圖,點解 ? 因為尋日美股好炒到不得了,我依家考慮緊好唔好唔炒港股炒外圍...........外圍D圖真係好炒好多=.=
美股尋日行左三個圖形,全部到晒位,最後一個頭肩頂,目標係13000,仲差幾點。

小時方面,佢上穿左上升通道(或可叫長方形)後,依家回返落黎,會唔會係落返12950~13000左右打後抽再上呢 ?分分鐘可升上13500..............-.-

總結美股圖確實唔淡,但英股就比較淡,港股更加唔知想點.......
所以長倉....唔諗住了 !!
我仲有張細權,依幾日既trade賺返黎既已經等於張細權既成本,所以暫時唔理佢住~
8月重新黎過 !!! ^^

聽日係DT3既日子呢,我改左O係202房,都已經出左E-MAIL了,注意 !

沒有留言:

發佈留言