2012年8月1日星期三

8月2日市前分析


大家好 ! 剛剛收到兩個壞到透頂既消息,第一係我聽朝要上大陸,但夜晚有堂,所以我會一清早就上,會盡快返落黎架喇!!!! 第二,我隻愛貓病左,依家要留院三日添...........................真係無晒心情................唉................願主保佑 !!!!

先講大圖,今日行多個頂,終於出左一個較靚既圖形出黎了。
紅線位置出左一個上升楔形,穿左的話可以做淡,但暫無好既降軌做止蝕位,只能以今日DH做止蝕了。穿位後大約有三百至四百點跌幅。聽日第一個鐘O係19700。
都係O個句,最好係大陰穿,打埋後抽就至好不過了。
想做好嗎? 都係要等。如果佢真係可以跌一跌,就應該會有位做好了。

即市方面,今日做左三個TRADE,未到第三個TRADE時我以為今日實要輸添 !
第一個TRADE係今早午市分析講O個個,考慮左好耐,都係決定做,咁就輸左36點了。
第二個係穿今日比較大既上升楔形,其實平時我無咁早做的,但皆因有降軌,所以就好早做左,以返降軌做止賺止蝕。最後得10點 (830PUT,820平)
第三個係見離止蝕,即DH不遠,估係大楔形既後抽所以再做PUT,第一目標睇740。
(840PUT,740平,880止蝕)
今日即市同尋日即市走勢簡直一模一樣咁濟......但今次我吉倉過呢 !!!

英股依家既走勢同我下午擔心既一樣....抽返上去想破頂咁款
如果真係破頂......個圖就更加唔識睇了 !!!!
都係....靜觀其變吧 !


沒有留言:

發佈留言