2012年8月22日星期三

8月23日市前分析

 
大家好 ! 今日早一點出分析,今晚上diablo撕殺...haha.....
但講分析之前,先講一D無聊野先。
可能有好多朋友都發覺我最近無乜上chatroom,究竟係咪發生左咩事 ?
本來我上chatroom好多時都只係想同大家吹下水,傾下東講下西,叫做抒緩下工作上既壓力。最近公司真係好多野煩,想上去chatroom吹下水,點知又有人一見我出黎就起勢針對,
老實講,平時我會無乜野,因為都已經慣左,但最近心情真係非常之惡劣,真係唔想再上黎見到依D針鋒相對,所以就好少上來喇 !依家多數都係O係WHATAPPS同朋友吹水@@
但如果我O係BLOG講既大位穿左的,最後過唔過夜都會上CHATROOM講聲,就好似今日咁,我會講我吉倉跟住走左去...哈哈....

講完一大輪無聊野,講返市先 !
今日終於吉穿左19880,但無預期既大插,最後我都無沽過夜,原因轉頭講 !
今日即市做左兩個TRADE,第一個就係今朝講O個個,910CALL,最高升到960都無食,
因未到價,最後920穿升軌走人。賺10點...恭喜晒 !!!@@
第二個TRADE係三點一返到公司咁O岩見到即做的,O係穿上升楔形既後抽位沽,
點樣確認係後抽 ? O係升軌留一枝上影線之後都唔上破我就當係,同樣係30點止蝕。
最後吉穿埋880,吉穿880應該係KEEP 淡倉至係,但穿880後一來無預期既大跌,二來大家可以再去睇睇 5 分鐘圖,今日DL剛剛係一個下降楔形既底部,仲要一直都唔穿,最怕係個圖變形,變成短期既下降楔形,但跌穿880後,就算唔做淡都唔會做好,所以決定吉倉。
(930沽,960止蝕 ,870平)

另外o係五分圖我畫左條降軌,本用來止賺用,所以如果keep左淡既,都可以望住依d降軌去決定平唔平倉。如果聽日下穿下降阻力線破圖,咁我應該會做返張淡倉吧 ! 睇下聽日開幾多先算啦 !

大圖無咩好講,如果向下行就先望665,再向下行就400。或者用返條降軌做止賺就可以了。

炒股,尤其短炒,就好似行軍打仗一樣。
上陣前策劃,就好似我寫既分析一樣
兵力,即注碼
但真正出兵時,形勢迅息萬變,一定要應當時形勢而對之前既部署作變動,尤其係出戰兵力 !
即兩個字講晒 -- 執生~~haha~~

1 則留言: