2012年8月14日星期二

8月14日午市分析



大家好 ! 今早無開工,好頭痛....T_T

個市真係好CHOK ! 今朝一開市兩大枝陽燭抽左上去,抽穿晒D止蝕位,
跟住又急急回返落黎,認真玩野,但我張LP仲未走,因為權証D盤O係早段係亂開咁款,所以我通常都係等到9:30先算,佢吉穿晒我止蝕位,我當然要搵位走啦 ! 分鐘圖有幾條橫線,都係止蝕位,全部都係調整浪既頂,一路向下推....(同MARK止賺一樣原理)
但其實我擺左第一條線做止蝕(264),擺左之後都無理佢走左去休息。但真係估唔到佢係向下單邊,所以到依家都未走。@@
今日既夾升,其實係早兩日做出黎既下降通道目標,估唔到今日裂口穿呢 !
而今日做多個頂之下,又行緊條上升通道,就睇下下午會唔會大陰跌穿 ?
如果跌穿的話,我張LP應會擺多日....(唔HIT到我止蝕的話..@@)

大圖入返通道,又插穿頂,但又跌返出黎,條升軌真係唔可靠。
依條升軌用唔著的話,就只能睇返即市圖或5分鐘圖,睇住近一兩日做既升降軌短炒住先,
大圖仍然要試位呢 !
短線位就係上面即市圖所講既上升通道,若果大陰插穿,即市可沽..再用即市降軌做止賺。

今日講多張DAX圖,我一直KEEP住話歐洲圖唔識睇,大家睇下依個圖就知。
看似行緊個上升楔形 (穿左...),但又行緊個下降通道,圖形就好似今日港股一樣。
所以依家切忌大注。話佢好又唔係,話佢差又差唔晒。....耐心一點,總會有靚圖的 !!@@

沒有留言:

發佈留言