2012年8月30日星期四

8月30日午市分析


大家好 ! 如果尋日有聽我講790做止賺,咁大市對大家好好呢 ~但對我唔好喇 ~~~
一開市裂口低開,唔洗睇返個楔形做好 ~ 但我尋日隻小牛打左靶了,
如果維持o係依個水平唔再創新低,咁就約輸相等於50點既細期啦 ! T_T
其實尋日臨收市都走去入隻低溢價既熊,但都係講緊收市前10秒既事,
最終入唔到~~~天意@_@
今個月D過夜倉真係同即市DT打晒平....完全得個吉 ! 希望九月會好一點啦 !

依家可以睇返大圖了
有樣野其實係蠢左,日線RSI升軌穿左,但無為意到,前幾日咁行法都無睇過大圖,差勁=.=
而期指方面依家已經好接近大升軌,我望緊可唔可以試一試位再彈返幾百,如果依條升軌試好再穿,黎緊就會有一個大跌浪 ! 依升軌依家大約O係19250左右。
不過如果黎緊係大陰燭插穿....咁都迫住要做淡啦 !
大家可以再睇睇之前穿O個個大楔形,其實同依家好似,睇返時間,4月都係期結O個日插落黎,但就唔知之後係咪一樣咁行了。4月期結後第二日彈返上去,向上調整先向下插大升軌。
所以要做淡千祈唔好偷步住,確實穿左先好做 !  又或者依幾日會彈返上去出條升軌做個平台呢 ? (幻想中....haha)

即市無做過,成朝o個街,睇下下午可唔可以追返o個50點先>o<

2 則留言:

  1. 我見到但無做,咁係咪叫抵死呀。。555

    回覆刪除
  2. 有時就係咁~~~~命運.....
    是你的就是你~~~
    依家只好等彈返上去RSI做後抽....咁就沽爆佢啦~~~
    RSI穿得,期指條大升軌都應該唔頂得幾耐架喇....

    回覆刪除