2012年8月11日星期六

8月13日市前分析


大家好 ! 今日星期六,早早出左分析先,咁夜晚睇完飛虎就可以直接訓教了 ! 嘿嘿...
星期五o既淡倉最後都係無過week(都已經拿拿臨上chat room公告@@),原因都有好幾個,第一) 跌市成交縮,跌得唔像樣。第二) 下午做左個幾靚既下降楔形,楔形意思係力度唔夠,目標仲要上返去210添。
所以o係20070左右,即臨穿楔形平晒淡倉,臨尾30秒仲想急急腳入返隻牛仔過夜,不過入唔切.....最後吉吉過week,都係好事^^

如果淡倉過左week仲未平的話,看來星期一有機會要輸幾十點,不過策略都係一樣啦,淡友們如果o係第一止賺位無走,就要睇第二止蝕位,即啡色降軌位置,約20230。穿20280破楔形,點都要止了。(語重深長的說一次,有賺時,一定要mark止賺,一定要控制風險呢!)
吉倉想開淡,仍然可以睇返依兩個止蝕位,你承受得到就可以入。
但我都係DT左先,先睇即市咩圖形先再決定。
想做好的話,睇返日線圖,有條三角降軌O係20380左右,暫未知有無用,要試左位先決定到,但又要小心上升阻力線,都係繼續等位啦,無得急。

今日加多兩張圖,先講國指
先前行既下降通道已經到目標,而星期五o係升軌上做多個底,只要跌穿就可以開淡,
升軌o係9870左右。我睇唔通港股同外圍就唯有睇住國指黎做了......
跌穿都有300點幅度呢 !!!

加多張美股,美股尋日行到中間都已經估佢會倒升,因為用條降軌畫條平衡線的話,正正做到下降通道既下降阻力線,尋晚尾市仲要升穿,如果只睇依條通道去計的話,目標係13280。
最怕依條通道係旗形。不過都無得估,睇埋星期一美股會唔會到目標後迅速回落再算 !

總結係 : 我會比較偏向睇住國企去做,如果國企跌穿升軌,咁我會開淡過市。但如果唔穿,我仍然會keep住吉倉過,因雖然港股係穿左楔形,但美股同樣穿左下降通道,咁矛盾既情況我寧願唔做倉算了。


沒有留言:

發佈留言