2012年7月10日星期二

7月11日市前分析


大家好 ! 今朝出o個個午市分析真係夠晒馬虎,真係唔好意思 !!! 莫見怪莫見怪...haha
今日整日o係出面,下午先叫做可以o係公司坐定定睇下圖,不過DT得個吉 ! 唉...=.=
依家我買左牛熊各一手,因為o係重大支持位,所以諗住搏大裂口。
咁買法,要贏就一定要有300點以上裂口,如果求其一隻打靶又唔過300點都要輸呢 !
兩隻都唔打靶就要睇莊家了 ! 各50k,19300牛 & 19550熊 !
另外張LC204仲未走,因為仲未穿位 !

睇返大圖,今日看來似係做多隻腳,如果聽日高開就非常好了,因為就可以確認到依條升軌有用,只要高開、再跌穿,可以開淡,分分鐘跌夠一千點 ! 跌穿再講目標位 !
但唔跌穿唔好偷步做啊 !
暫時無乜圖形做好倉,都係O個句,只能摸底,只要O係升軌上面,可以隨時做好,以升軌做止蝕 ! 聽日升軌大約O係19370啦 !
暫時我都仲係未睇淡住,一來未穿位啦。二來,唔明點解港匯會仲係咁強,可唔可以搵人解釋俾我聽 ?三來,D二三線股好似爆左上去呢 ! 四來,今日公用股捱沽呢.....
總之硬係覺得做淡有好大癮憂.....尤其過夜。橫睇掂睇都唔似咁淡.....

即市圖方面,下午做得一個TRADE,得個吉,諗住升穿楔形,目標睇580,但又唔夠力,仲行條上升通道出黎,跌穿止賺 ! 420CALL,430平 !
全日最靚既圖形我竟然無沽,唉...................

另外,我收到晒各位既電郵喇 ! 不過因為最近依幾日真係好好好好忙......
未得閒攪住,我諗盡量O係依兩日回覆啦 !

4 則留言:

  1. kc. 可以睇睇公用分類陰陽!? 有野睇咁wo

    回覆刪除
  2. 日線?小時?
    日線我見三頂加三底
    依家仲做緊圓底或頭肩底呢!

    回覆刪除
  3. 係....
    公用股爆上的話...港股都幾危了....

    回覆刪除