2012年7月19日星期四

7月20日市前分析



大家好 ! 陣間要去接機了,之後可能要去睇蝙蝠俠,所以今晚有可能出唔切分析,
襯依家仲有少少時間就依家拿拿聲寫埋去先 !
今日即市,最多跌到落530,又一直都無穿DH,所以我個TRADE無論O係邊度走都唔會蝕咁濟,最尾係550走一張保本,尾市570走埋。
不過即市睇返,就算係做,都係得一個TRADE可以做,就係開市後做左個下降楔形,
有兩個橫線目標都分別到晒,不過當時我出左去食飯,只要未穿DH就唔關我事,亦無做依個TRADE,只係畫出黎俾大家睇下咁解姐 !

大圖方面,O係藍色降軌度徘徊,不過其實我唔係好覺得依條降軌有用,所以就算穿左,最多都係平淡倉,但唔應該用黎做好。
暫時真係搵唔到位做好倉呢 !
反而大圖要留意一樣野,就係MACD,剛剛轉左牛,如果聽日KEEP住係牛,咁個勢可能真係幾好,但若果聽日落返去熊區,就會變成熊差,咁就差唔多肯定已見頂。
所以要睇實MACD做化了 !

講埋英股就收工,剛剛執筆前去到左我下午寫既目標位5710,並即刻一枝陰燭打左落黎,
另外用條升軌畫左一條平衡線,剛剛做左個頂。
意思係,依家圖形已漸成,只等佢跌穿升軌就會有大跌既出現 !
問題係.........希望唔好磨到八月啦 ~~~~~~

沒有留言:

發佈留言